O viskas buvo taip, kad kartu su kolegėmis lietingą trečiadienį nusprendėme užsisakyti maisto iš ne itin toli esančios kavinės. Įprastai maisto neužsisakinėjame, tačiau šįkart nusprendėme per lietų niekur iš biuro nekeliauti ir pasilepinti į vietą pristatytais pietumis.
Į krepšelį programėlėje sudėjau savo ir kolegių norimą maistą ir užsakymą atlikau 11.47 valandą. Tuo metu programėlė rodė, kad kavinė yra vos už šiek tiek daugaiu nei kilometro, o užsakymas bus pristatytas per 20-30 minučių. Tai buvo idealus laikas, nes įprastai pietaujame apytikriai 12.00 valandą.
Vis tik laikas ėjo ir numatomas pristatymo laikas vis tolo... Savo koleges turėjau vis informuoti, kad mūsų užsakymas buvo pavėlintas 10 minučių, vėliau – dar 10 minučių ir taip laikas nusitempė iki 13.27 valandos.
Neatvežė duonos
Sulaukus šio laiko gavau kurjerio skambutį ir atėjau pasiimti savo užsakymo. Pilant lietui kurjeris jau traukė užsakymą iš savo dėžės, o paduodamas jį į rankas atsiprašė už ilgą laukimo laiką.
Tai mano širdį trumpam suminkštino, supratau, kad dėl ilgo gaminimo laiko jis nėra kaltas. Vis tik jau atsinešus užsakymą iki ofiso virtuvės ir pradėjus jį išpakuoti laukė dar vienas nusivylimas – sriubos užsisakiusi kolegė liko be duonos...
Duoną ji iš užsisakė atskirai, už tai papildomai mokėjo, tačiau jos pristatymo metu negavo. Tuo metu jau tikrai buvo galima jausti, kad pietų pertraukos nuotaika sugadinta, o aš iš gėdos nebeturėjau kur dėti akių.
Daugiau maisto nebeužsisakinės
Atrodo, kaip ir visi, esame supratingi žmonės ir numanome, kad tikriausiai maitinimo įstaiga turėjo daugiau užsakymų nei įprastai, nes buvo lietingas oras.
Bet kam tuomet rašyti, kad užsakymas bus pristatytas taip greitai, kai jis vėlavo pusantros valandos? Ar čia jums atrodo normalu?
Būčiau besijautusi bent šiek tiek geriau, jeigu apie tai būtų buvę pranešta prieš užsisakant maistą, o ne tik jau padarius užsakymą ir sumokėjus už jį pinigus.
Tad sumokėjus tokią sumą pinigų teko ne tik laukti užsakymo trigubai ilgiau nei numatyta, tačiau taip pat raudonuoti prieš kitas koleges... Nelieka nieko kito, kaip tik daugiau neužsisakinėti.
Autorė: skaitytoja Vilma
Pateikė komentarą
Naujienų portalas tv3.lt kreipėsi į „Bolt Food“ atstovus dėl komentaro. Dalijamės juo, pakomentuoti sutiko Povilas Račas, generalinis įmonės vadovas Lietuvoje:
„Apgailestaujame dėl neigiamos klientės patirties. Mūsų komandai ši situacija yra žinoma. Išsiaiškinus visas aplinkybes, vartotojai buvo pasiūlyta kompensuoti visą užsakymo kainą.
Užsakymai, reikšmingai vėluojantys nei iš anksto nurodoma užsakymo informacijoje, yra gana retas atvejis, tačiau maisto pristatymo trukmei daryti įtaką gali daugybė faktorių – užsakymo paruošimo laikas, kurjerių skaičius programėlėje, eismo sąlygos mieste, kt..
Didžiąja dauguma atvejų, „Bolt Food“ programėlė leidžia optimizuoti procesą, kad sinergija tarp partnerių būtų maksimaliai efektyvi. Tai leidžia ne tik sutrumpinti pristatymo laiką, bet ir garantuoti patrauklią kainą. Deja, šiuo atveju ilgiausiai užtruko maisto paruošimas.
Nepaisant to, galime patikrinti, kad tiek mūsų komanda, tiek restoranai bei kurjeriai yra maksimaliai suinteresuoti maistą klientams pristatyti greitai ir patikimai.“
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!